Odense

 

Del nyhedssiden på facebook

Sidste nyt:

Rev. 5. December 2017

Velkommen til Berit's hjemmepleje

 

November 2017

 

Berit's Hjemmepleje har haft besøg af Ældreminister Thyra Frank

 

Berit's Hjemmepleje har 5.november haft fornemt besøg af Danmarks Ældreminister Thyra Frank.

 

Udover at Ministeren ved selvsyn kunne se og høre at Berit's Hjemmepleje er et godt og stabilt firma med et godt arbejdsmiljø blandt alle ansatte og masser af Jer tilfredse kunder, fortalte Ministeren os om hendes lange karriere og erfaring indenfor pleje og omsorg. Hun fortalte også med stolthed om flere nye spændende tiltag som hun kæmper for som minister for alle ældre i Danmark.

I kan bare glæde Jer, kan vi fortælle !

 

Vi siger tusinde tak for besøget !

 

 

 

 

September 2017

 

Besøg af TV2 - SYD sept 2017

Berit's Hjemmepleje havde besøg af TV2-SYD, og det kom der dette indslag ud af :

 

 

 

• • •

 

 

Berit's Hjemmepleje starter ny rengøringsafdeling

 

Det er med stor fornøjelse og stolthed, at vi kan meddele at Berit's Hjemmepleje starter en helt nyoprettet tværgående rengøringsafdeling op. Vi udfører professionel rengøring og praktisk hjælp på højt niveau i Horsens, Odense, Hedensted og Nyborg Kommuner.

Afdelingen starter 1. september 2017 med foreløbigt 10-15 meget erfarne og lokalt tilknyttede medarbejdere og en tværgående erfaren leder ved roret.

Alle ansatte i afdelingen er lokalt bosiddende, og har mangeårig professionel erfaring specielt med rengøring i private hjem, og er derudover sundhedsfagligt uddannede og / eller uddannede rengøringsassistenter - og er derfor særligt dygtige til omsorgsfuld rengøring og udførelse af praktiske opgaver hos dig i dit private hjem.

 

BREDERE TILBUD MED FLERE SPECIALER

Afdelingen tilbyder både visiterede levererancer men også tilkøbsopgaver.

Alle steder tilbyder vi samme lokale hjemmehjælper hos dig - hver gang.

Vores leder kommer desuden på besøg hos dig i dit hjem, for at sikre at alle opgaver vi skal udføre løses tilfredsstillende. Det giver ro, kvalitet og tillid for dig.

Praktisk hjælp og rengøring er jo den service, der får dit hjem til at fungere så du kan lide at være der og har lyst til at invitere gæster til kaffe eller frokost. Det er blandt andet hjælp til rengøring, opvask, indkøb og madlavning - men også tilkøb som fodring af hunden/katten samt lufteture til hunden, vask af persienner, hovedrengøring og meget andet.

Det er væsentligt for din trivsel, at du har et hyggeligt og rent hjem - også når du ikke selv kan klare alle opgaverne.

Det ved vi hos Berit's Hjemmepleje, så derfor står vi klar til at hjælpe dig.

 

LEDER AF RENGØRINGSAFDELINGEN

Vi er stolte af at kunne præsentere Tine Nielsen som nyansat leder af rengøringsafdelingen.

Tine kommer fra en mangeårig tilsvarende stilling i et stort landsdækkende rengøringsselskab, og har 10 års erfaring som leder indenfor rengøringsbranchen, samt med fritvalgssamarbejde med mange forskellige kommuner i landet.

Tine skal lede alle de lokale medarbejdergrupper i alle 4 kommuner.

Kontakt rengøringsleder Tine Nielsen på 93 63 36 93 for nærmere info.

Læs mere om den nye afdeling her : http://www.berits-hjemmepleje-rengoering.dk/

 

 

August 2017

 

Berit's Hjemmepleje starter i Nyborg Kommune

 

Berit's Hjemmepleje starter den 1.september op i Nyborg Kommune med levering af praktisk hjælp og rengøring i private hjem.

 

Udvidelsen sker som en del af en større kompetence-opbygning af Berit's Hjemmepleje indenfor servicefaget og fritvalgsområdet.

 

Vi glæder os meget til også at kunne yde vores kendte service for Jer der bor i Nyborg Kommune.

 

 

August 2017

 

De længe ventede nye biler er endelig ankommet.

 

Flere og flere vælger Berit's Hjemmepleje som leverandør, og det er vi utroligt glade og stolte af.

 

Derfor har vi fået behov for flere biler til at kunne komme ud til Jer glade kunder, og har nu endelig fået endnu flere nye biler at komme rundt i - samt 2 nye el-cykler til by-ruterne.

 

Det er helt nye Citroen C3 modeller, designet som alle vores andre velkendte biler med rødt tag og røde spejle, og herudover med alt det udstyr der er nødvendigt for vores dejlige aktive medarbejdere at komme nemt og glade rundt til alle kunder i Berit's Hjemmepleje.

 

 

 

 

April 2017

 

Sejltur på Silkeborg-søerne og besøg på Himmelbjerget i bus

 

Foråret og sommeren er på vej - og Berit's Hjemmepleje har naturligvis igen flere gode arrangementer i støbeskeen.

I år er vi bl.a. igang med at planlægge en tur for vore kunder til de smukke Silkeborgsøer og Himmelbjerget med bustur, sejltur på Silkeborgsøerne med middag og masser af dejlige naturoplevelser sammen med Jer.

 

Så sæt kryds i kalenderen den : 27.august 2017

 

Turen koster 200 kr/deltager og er for alle plejekunder(Horsens, Odense, Hedensted) og inkluderer transport fra Odense kontoret (eller eget hjem hvis man ikke kan komme til kontoret) og retur, fuld forplejning med mad og drikke og naturligvis pleje og omsorg hele dagen fra vores eget plejepersonale som også deltager på turen.

OBS: Kørestole er INGEN hindring - vi har også bus til kørestolsbrugere, og adgang til båden er også egnet til kørestolsbrugere (dog maks 72 cm bred kørestol).

 

Pårørende er velkomne i begrænset antal og mod fuld betaling af kostpris på 600kr.

I vil få nærmere information omkring tilmelding og om turen når tiden nærmer sig.

 

 

 

Februar 2017

Integrationspolitik i Berit's Hjemmepleje

 

Berit's Hjemmepleje arbejder pro-aktivt for at støtte integrationen for indvandrere i Danmark.

Vi har siden starten af 2016, med stor succes, haft flere integrationspraktikanter i forløb hos os i perioder på mellem 3 måneder og ½ år for hver praktikant - og det fortsætter vi med !

Formålet med praktikken er dels, at lære det danske sprog, og dels at lære det danske arbejdsmarked at kende. Målet er at de søger ind på en uddannelse efter endt praktik hos os, og sidenhen får arbejde i enten offentlig eller privat regi.

Det bidrager vi meget gerne til vil lykkedes.

 

Praktikforløbene er sket i et samarbejde med Jobcentrenes integrationsmedarbejdere i de kommuner vi arbejder i.

 

 

 

Oktober 2016

 

Berit's Hjemmepleje er kommet rigtigt godt igang i Odense

 

Det er kun 1 måned siden vi åbnede, og alligevel har mange af Jer allerede valgt Berit's Hjemmepleje til at komme hos Jer. Det er vi meget glade for ! Og vi er meget stolte af at så mange har valgt at tage så godt imod os - det vil vi med stor glæde arbejde hårdt for at I ikke vil fortryde !

 

Vi har løbende gennem måneden ansat mere dygtigt plejepersonale, så vi uden problemer kan nå rundt til Jer alle sammen. Vi dækker jo hele døgnet, alle ugens 7 dage og alle årets 365 dage - så godt og dygtigt personale er vigtigt at have på plads - og det har vi.

 

Starten har gået SÅ godt og vi vil gerne sige Jer en stor TAK fra os i Berit's Hjemmepleje :

 

TAK først og fremmest til Jer kunder der allerede har valgt os som plejeleverandør,

 

TAK til Odense Kommune for en god velkomst og fine og grundige instruktioner i Jeres systemer og metoder,

TAK til FOA Odense for en fornem velkomst og efterfølgende god og konstruktiv dialog og varm velkomst til Odense,

TAK til de øvrige private leverandører som også har taget særdeles godt imod os som ny leverandør.

 

TAK alle sammen !

 

Berits Hjemmepleje "tager med bussen" i Odense

 

Dog er det kun reklamerne der tager med bybusserne rundt - personalet kører i biler.

Vi har dog fint plads til mange flere kunder hos Berit's Hjemmepleje - så for at "vise flaget" og fortælle at vi leverer professionel pleje og omsorg til alle borgere i Odense Kommune, har vi derfor skudt en lille reklamekampagne igang på i alt 5 bybusser i Odense.

Så kan endnu flere se at vi findes og hvad vi tilbyder.

 

 

PS: Se busreklamen i sin fulde størrelse her

 

 

September 2016

 

Berit's Hjemmepleje er klar til start 1.september

 

Vores kontor i Kochsgade er efter planen helt på plads med alt udstyr og biler, og vi er klar til at gå igang den 1.september.

Vi har i sidste uge været på kundebesøg hos Jer der allerede har valgt Berit's Hjemmepleje som plejefirma, og I har derfor allerede haft besøg af vores daglige leder sygeplejeske Lone Brøndel.

Vi er derudover i fuld gang med møder og kurser hos Odense Kommune for at sikre at alt kører som det skal uden problemer.

Vi vil gerne sige mange tak til Jer som allerede har valgt os som ny leverandør - vi vil gøre vores aller bedste for at I får den hjælp og pleje som I fortjener.

 

Vi fejrer vores opstart i Odense med en frisk omgang reklamer på forsiden i Ugeavisen Odense Lørdagsudgaverne samt fra uge 39 med næsten 5 meter lange reklamer på 5 udvalgte bybusser i Odense.

 

 

 

 

 

Berit's Hjemmepleje starter i Odense Kommune

 

Berit's Hjemmepleje skal levere samme kendte omsorg, pleje og praktisk hjælp - som vi er kendte for at levere - i Odense Kommune fra 1.september 2016.

 

Det glæder vi os meget til, og ser frem til en masse dejlige kunder og ansatte i Fyns hovedstad Odense.

 

Mere info om det nye kontor kommer senere.

Vores nye kontoradresse i Odense er: Kochsgade 31, 5000 Odense C

 

 

• • •

 

 

 

Og:Image

 

Vi besøger Hvidsten Kro

- med æggekage og øl samt spændende foredrag om Hvidsten Kro

 

Vi har igen en tur klar til september 2016 !

Denne gang gælder det en dejlig tur til Hvidsten Kro, hvor vi skal spise deres berømte æggekage.

 

Æggekage med flæsk

Hvidsten Kro har i mands minde været kendt for sin æggekage med flæsk og purløg, serveret med vores egen grove sennep og naturligvis rugbrød. Flæskeæggekage serveres på panden.

 

 

 

Herefter skal vi ind i den store sal, og høre en dygtig foredragsholder som vi har hyret til at fortælle om Kroen og dets historie.

Hvidsten Kro er jo særligt kendt, fordi Marius Fiil og hans familie, sammen med flere venner og naboer i omegnen kæmpede som modstandsfolk mod tyskerne i anden verdenskrig. Historien er sørgelig, for Marius Fiil og andre i gruppen blev fanget, og henrettet af den tyske værnemagt i København i krigens sidste år.

 

Så vi skal se kroen, høre historierne og spise den lokale kendte æggekage.

På hjemturen gør vi holdt et udvalgt sted, og får kaffe og kage.

Tilmelding sker via de omdelte sedler, som alle vore plejekunder får omdelt om få dage.

 

Vi har plads til i alt 50 personer i den store bus, samt 8 i kørestolsbussen

 

Opdateret 1.juli 2016 : ALLE PLADSER ER BESATTE !

 

 

 

 

Vi glæder os til at se så mange som muligt til denne tur !